معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۵۵ هزار پیامک ارسال کردیم برای حامیان و بالغ بر ١۴ میلیارد ریال کمک دریافت کردیم که مستقیما به حساب ایتام و فرزندان یتیم واریز شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 21 December 2023

کوروش کرمی‌پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: تا‌ کنون بیش از ١۴ میلیارد ریال کمک مردمی با هدف حمایت از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت شب یلدا جمع آوری شده است.

وی افزود: کمیته امداد استان کرمانشاه از ۷۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۵۱ هزار نفر در استان کرمانشاه حمایت می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با فرا رسیدن شب یلدا با هدف تعیین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در این شب پویشی بزرگ برگزار کرد.

وی ادامه داد: دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌هایی که در شهر داریم می‌توانند کمک‌های مردم خیر و نوع دوست استان را جذب کنند و بر اساس روش‌های نوین و فضای مجازی می‌شود خدمات را به مردم نیازمند استان کرمانشاه تقدیم کرد.

کرمی‌پور در خصوص کمک‌های دریافت شده از حامیان طرح اکرام، بیان کرد: ۵۵ هزار پیامک ارسال کردیم برای حامیان و بالغ بر ١۴ میلیارد ریال کمک دریافت کردیم که مستقیما به حساب ایتام و فرزندان یتیم واریز شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در طرح یلدای مهربانی مؤسسات خیریه هم به صورت سبدکالا بسته‌ها را به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند در طرح یلدای مهربانی شرکت کنند با کد دستوری #٠٨٣*٨٨٧٧* می‌توانند به هر میزانی که می‌خواهند به خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار